Nowe wersje AVOCADO Packing 3.1.7 – 3.1.12

Miło nam poinformować, że w ostatnim czasie udostępniliśmy nowe wersje systemu WMS AVOCADO Packing, w których wprowadziliśmy następujące zmiany i poprawki:

wersja 3.1.7

  • Dodano obsługę pomijania położenia (automatycznego ustawiania położenia) podczas dodawania odczytu na inwentaryzacji towarów
  • Usunięto walidacje załącznika (szablon RPT) dla szablonu drukowania podczas drukowania obiektów typu załącznik
  • Modyfikacja inwentaryzacji: zmiana tworzenia dokumentów inwentaryzacji – inwentaryzacja planowana, wprowadzenie nieprzypisanych arkuszy, dodanie obsługi procedury walidacyjnej na zamknięcie arkusza na wersji desktop, obsługa filtrowania na wersji mobilnej listy arkuszy, dodanie konfiguracji “Czas widoczności arkuszy o statusie końcowym”, modyfikacja pobierania na wersji mobilnej listy arkuszy względem ustawionej konfiguracji
  • Poprawiono odczyt z kamery na inwentaryzacji
  • Poprawiono zapis rozmiaru dashboardu
  • Modyfikacja generowania raportu rozbieżności inwentaryzacji do pliku csv

wersja 3.1.8

  • Poprawa metody odpowiadającej za zakończenie dokumentu DK

wersja 3.1.9

  • Poprawiono deaktywację położeń

wersja 3.1.10

  • Poprawiono skanowanie kamerą
  • Poprawiono generowanie raportu rozbieżności do csv dla inwentaryzacji w statusie „Do akceptacji”
  • Poprawiono tworzenie arkusza inwentaryzacji
  • Poprawiono sprawdzanie użytkownika w metodzie integracji AddAttachmentIntegration

wersja 3.1.11

  • Optymalizacja inwentaryzacji
  • Dodano powrót na widoku scalania DW
  • Dodano konfiguracje okien potwierdzających operację
  • Poprawiono filtrowanie na widoku produktów

wersja 3.1.12

  • Dodanie możliwości powiązania załadowanego nośnika z dokumentami DW/DK – operacja załaduj cały nośnik
  • Modyfikacja metod API dla kontrahentów ze względu na unikalność flagi domyślnego adresu kontrahenta
  • Modyfikacja obsługi błędów podczas importu produktów CSV (rozszerzenie komunikatów o błędach)
  • Dodanie procedury po zakończeniu DW
  • Poprawa wyboru użytkownika w oknie wylogowania użytkowników przy maksymalnej licznie zajętych licencji
  • Optymalizacja inwentaryzacji na wersji mobilnej
  • Optymalizacja widoku przejścia na szczegóły produktu przy realizacji
  • Optymalizacja listy odczytów arkusza
  • Optymalizacja pobierania raportu rozbieżności dokumentu inwentaryzacji

Zalecamy wykonanie kopii zapasowej przed podjęciem jakichkolwiek czynności serwisowych, a następnie przeprowadzenie aktualizacji oraz weryfikacji funkcjonalności systemu, w pierwszej kolejności na środowisku testowym.

Share This Story, Choose Your Platform!