Przejdź do zawartości
AvocadoSoft.pl Logo
  • O SYSTEMIE
  • MODUŁY
    • AVOCADO Shipping
      • Pobierz wersję
      • FAQ
      • Pakiety Shipping
    • AVOCADO Packing
    • AVOCADO eDocs
    • AVOCADO D2D
    • AVOCADO Jinni
  • INTEGRACJE
  • REFERENCJE
    • Referencje
    • Case Study
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
  • NEWS
  • PREZENTACJA

Jaki jest okres gwarancji na aplikację?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Obie formy licencji objęte są roczną gwarancją. Po upływie tego

Czytaj dalej

Co z gwarancją w przypadku, jeśli mam już licencję i zdecyduję się na dokupienie kolejnego stanowiska, licencji lub dodatkowego modułu? Jak wtedy liczy się czas gwarancji?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Data obowiązywania gwarancji liczona jest od daty zakupu pierwszej licencji.

Czytaj dalej

Czy korzystanie z gwarancji jest konieczne?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Korzystanie z gwarancji nie jest obligatoryjne. Jeśli firma zdecyduje się

Czytaj dalej

Czy koszt zakupu gwarancji jest liczony od aktualnej ceny licencji czy od ceny za jaką została zakupiona pierwotnie?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Koszt zakupu gwarancji zawsze liczony jest od aktualnej ceny licencji.

Czytaj dalej

Czy aplikacja generuje listy przewozowe zgodne z wymogami każdej z firm kurierskich i spedycyjnych?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Tak, aplikacja generuje etykiety przewozowe zgodne z wytycznymi każdej z

Czytaj dalej

Czy każdy sklep internetowy mogę zintegrować z AVOCADO Shipping?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Pytania podstawowe, Shipping - pytania ogólne|

W tej chwili AVOCADO Shipping posiada integrację z platformą Magento,

Czytaj dalej

Czy można śledzić przesyłkę bezpośrednio w aplikacji?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Tak, AVOCADO Shipping umożliwia weryfikację statusu przesyłek oraz centralne monitorowanie

Czytaj dalej

Jak mogę zostać partnerem AVOCADO Shipping / YOSI.PL?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Wszystkie informacje na temat Programu Partnerskiego dostępne są na stronie

Czytaj dalej

Czy aplikacja przechowuje dane odbiorców przesyłek?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Nie, aplikacja nie przechowuje danych odbiorców przesyłek. Dane przechowywane są

Czytaj dalej

Kto jest administratorem danych odbiorców przesyłek?

9 stycznia, 2020|Kategorie: Shipping - pytania ogólne|

Administratorem danych odbiorców przesyłek jest firma korzystająca z aplikacji (np.

Czytaj dalej
Poprzedni123Kolejny
Adres:
ul. Woronicza 7A
31-409 Kraków
Adres e-mail:
sprzedaz@avocadosoft.pl
marketing@avocadosoft.pl

Umów się na bezpłatną prezentację

    Zapoznałem/-am się ze zgodą o przetwarzaniu danych i ich administratorze

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem poinformowany/-ana o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest firma YOSI.PL z siedzibą w Krakowie, ul. Woronicza 7a. Pełne informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się tutaj: klauzula informacyjna
    Telefon:
    Sprzedaż: 12 345 02 56
    Asysta: 12 345 02 56
    Page load link
    Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj: polityka prywatności