Korzystasz z kilku systemów informatycznych np. do obsługi klientów, systemu do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP — m.in. Comarch XL, Comarch Optima, etc.) albo do zarządzania magazynem (WMS) i chcesz, aby systemy te wymieniały pomiędzy sobą dane? AVOCADO Jinni jest dla Ciebie!

AVOCADO Jinni pozwala na szybką integrację różnorodnych systemów biznesowych. Umożliwia automatyczną wymianę danych pomiędzy aplikacjami. Dzięki niemu masz możliwość synchronizacji i automatyzacji wielu procesów w przedsiębiorstwie.

AVOCADO Jinni zapewnia pełny przepływ informacji pomiędzy różnymi systemami

Integracje, których potrzebuje Twoja firma:

Moduł pozwala na połączenia z systemem Comarch XL umożliwia automatyczne pobieranie i przetwarzanie danych dotyczących dokumentów, kontrahentów i towarów, tworzenie i modyfikację dokumentów oraz zarządzanie stanami magazynowymi.

Integracja zamówień

Integracja dokumentów handlowych

Integracja dokumentów magazynowych

Integracja korekt dokumentów

Integracja technologii produkcji

Integracja dokumentów produkcyjnych

Integracja dokumentów reklamacyjnych

Integracja statusów dokumentów

Integracja kontrahentów i adresów

Integracja towarów i cenników

Integracja not memoriałowych

Integracja atrybutów

Integracja zapisów kasowo-bankowych

Integracja dekretów

Generowanie wydruków

Integrator załączników

Moduł na połączenia z systemem Comarch optima, wspiera i automatyzuje procesy finansowe, sprzedaży, zakupów i magazynowe, oraz generowanie raportów i wydruków

Integracja dokumentów

Integracja korekt

Integracja statusów dokumentów

Integracja atrybutów

Integracja zapisów kasowo-bankowych

Integracja dokumentów serwisu

Integracja kontrahentów i adresów

Integracja towarów i cenników

Integracja dodatków

Generowanie wydruków

Integrator załączników

Umożliwia automatyczne pobieranie i przetwarzanie danych dotyczących dokumentów, kontrahentów i towarów, tworzenie i modyfikację dokumentów oraz zarządzanie stanami magazynowymi.

Integracja dokumentów

Integracja korekt

Integracja statusów dokumentów

Integracja pól własnych

Integrator załączników

Generowanie wydruków

Moduł pozwala na połączenia z systemem Subiekt GT umożliwia automatyczne pobieranie i przetwarzanie danych dotyczących dokumentów, kontrahentów i towarów, tworzenie i modyfikację dokumentów oraz zarządzanie stanami magazynowymi.

Integracja dokumentów

Integracja korekt

Integracja statusów dokumentów

Integracja pól własnych

Integrator załączników

Generowanie wydruków

Moduł pozwala na połączenia z systemem Enova 365
umożliwia automatyczne pobieranie i przetwarzanie danych dotyczących dokumentów, kontrahentów i towarów, tworzenie i modyfikację dokumentów oraz zarządzanie stanami magazynowymi.

Integracja dokumentów

Integracja korekt

Integracja pól własnych

Integrator załączników

Integracja z Allegro umożliwia automatyczne pobieranie zamówień, zarządzanie produktami oraz aktualizację statusów zamówień.

Integrator zamówień

Integrator danych o wysyłce

Integrator statusów

Integrator zwrotów

Integrator cash back

Umożliwia synchronizację zamówień z różnymi platformami e-commerce oraz zarządzanie stanami magazynowymi.

Integrator zamówień

Moduł wspiera automatyzację procesów sprzedażowych oraz zarządzanie produktami i stanami magazynowymi.

Integrator zamówień

Integrator statusów

Integrator danych o wysyłce

Umożliwia kompleksowe zarządzanie zamówieniami i produktami w sklepie internetowym.

Integrator zamówień

Integrator statusów

Integrator danych o wysyłce

Integrator cenników

Moduł wspiera zarządzanie zamówieniami, produktami oraz synchronizację stanów magazynowych.

Umożliwia zarządzanie zamówieniami i produktami oraz synchronizację stanów magazynowych.

Moduł wspiera zarządzanie zamówieniami, produktami oraz generowanie faktur.

Integracja z Empik umożliwia automatyzację procesów sprzedażowych oraz zarządzanie produktami i zamówieniami.

Integracja zamówień

Integracja dokumentów handlowych

Integracja dokumentów magazynowych

Integracja korekt dokumentów

Integracja technologii produkcji

Integracja dokumentów produkcyjnych

Integracja dokumentów reklamacyjnych

Integracja statusów dokumentów

Integracja kontrahentów i adresów

Integracja towarów i cenników

Integracja not memoriałowych

Integracja atrybutów

Integracja zapisów kasowo-bankowych

Integracja dekretów

Generowanie wydruków

Integrator załączników

Brakuje interesującej Cię integracji? Napisz do nas! Specjalnie dla Ciebie przygotujemy integrację dowolnej klasy systemów posiadających API.

AVOCADO Jinni to:

automatyczna wymiana danych pomiędzy różnymi systemami
łączenie różnych systemów i aplikacji
Automatyczna wymiana danych pomiędzy różnymi systemami.
automatyczna integracja, która sprawia, że zdarzenie pojawiające się w jednym systemie generuje zdarzenie w drugim
modularna architektura, która pozwala zwiększać szybkość przetwarzania dokumentów dodając kolejne pluginy przetwarzające równolegle duże ilości danych
Pojawienie się zamówienia na platformie Allegro sprawia, że zostanie ono dodane w systemie Comarch ERP XL.
skalowalne rozwiązanie – od średnich instalacji, aż po duże systemy z serwerami w różnych lokalizacjach

Co o AVOCADO Jinni mówią Klienci?

‘Rozwiązanie AVOCADO Jinni wspomagające system Comarch ERP XL przy integracji ze sklepem Magento znacząco wpłynęło na przyspieszenie tworzenia zamówień w systemie ERP. Web Serwis umożliwia dwukierunkową wymianę informacji (…). Przekazuje do sklepu internetowego dane dotyczące kontrahentów, dokumentów i cenników, uwzględniając stosowne rabaty. Zwrotnie, zamówienia ze sklepu internetowego trafiają do integratora, gdzie dane mapowane są zgodnie z wymaganiami systemu Comarch ERP XL i na ich podstawie zakładane są dokumenty zamówień”

‘AVOCADO Jinni współpracujące z systemem Comarch ERP XL znacząco wpłynęło na przyspieszenie tworzenia dokumentów handlowych, raportów i zapisów kasowo-bankowych. (…) AVOCADO Jinni jest rozwiązaniem skalowalnym i stabilnym, a także elastycznym pod kątem obsługi nowych typów dokumentów”