AUTOMATYZACJA WYSYŁEK
AVOCADO Shipping to błyskawiczne nadawanie przesyłek i drukowanie listów przewozowych bezpośrednio z systemu ERP lub WMS. Dane z zamówień, faktur i innych dokumentów handlowych są automatycznie pobierane i umieszczane na listach przewozowych przesyłek. Dzięki temu mamy pewność, że przesyłka otrzymała poprawny adres dostawy, rodzaj przesyłki, ubezpieczenie, zawartość itp.
AVOCADO Shipping – dla kogo?
Aplikacja AVOCADO Shipping jest dedykowana firmom, które drukują listy przewozowe wielu firm kurierskich. Chcę zautomatyzować oraz skrócić proces przygotowania wysyłki wykorzystując dane zawarte w systemie ERP. Oprócz tego używają jednego z wymienionych systemów ERP lub platform e-commerce oraz systemów WMS.
AVOCADO Shipping to najwięcej integracji z firmami kurierskimi w jednej aplikacji
AVOCADO Shipping – dlaczego warto?
Skracasz do minimum czas potrzebny na przygotowanie wysyłki
Zyskujesz 100% dokładności
Szybkość pracy wzrasta o 80%
Niższe koszty obsługi wysyłek, dzięki optymalizacji pracy
Automatyzujesz procesy, które dotychczas wykonywane były ręcznie
Aplikacja współpracuje z systemem ERP, e-commerce lub WMS, z którego korzystasz
- Aplikacja umożliwia śledzenie statusów przesyłek z poziomu systemu sprzedażowego. Dzięki temu, można sprawdzić aktualne położenie przesyłki bezpośrednio w systemie ERP.
- Zapewnia także bezpieczeństwo danych kontrahentów – Shipping pobierając dane z systemu, nie ingeruje w bazę ERP (nie zapisuje danych), pobiera jedynie nr listu przewozowego, jako informację zwrotną.
- Shipping współpracuje z czytnikami kodów kreskowych, drukarkami etykiet samoprzylepnych, wagami (np. przy dokładnym ważeniu paczek na stanowisku magazyniera).
- Aplikacja posiada intuicyjny interfejs i inteligentne ustawienia, które zapamiętują konfigurację.
DODATKOWE MODUŁY
czyli personalizacja aplikacji AVOCADO Shipping
AVOCADO Shipping to integracja z firmami kurierskimi, która może być dostosowana do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Możliwość modyfikacji działania aplikacji jest bardzo bogata. Wiele firm używa systemów ERP wzbogaconych o dodatkowe modyfikacje i rozszerzenia. W takich sytuacjach możliwe jest pełne dostosowanie aplikacji do istniejących procesów.
Pewność doręczenia
Dostosowanie do firmy
Błyskawiczna prędkość
Wielojęzyczne szablony
Shipping.eDokumenty – załączaj niezbędne dokumenty automatycznie
Najbardziej rozbudowanym i jednocześnie najczęściej wybieranym dodatkiem do aplikacji jest Shipping.eDokumenty. Umożliwia automatyczne powiadomienia klientów o generowanych przesyłkach. E-maile do klientów możemy wysyłać automatycznie w wielu językach i wielowariantowo – z załączeniem potrzebnych dokumentów. Pozwala np. wysyłać faktury już w momencie utworzenia listu przewozowego. Moduł posiada szereg dodatkowych funkcji, m.in. personalizację wiadomości e-mail i załączników oraz tworzenie spersonalizowanych szablonów wiadomości do kontrahentów. Moduł Shipping.eDokumenty daje możliwość kontroli wysłanych dokumentów oraz automatycznie informuje o odczytaniu wiadomości.
- Automatyczna wysyłka faktur, warunków użytkowania, gwarancji i innych załączników: stałych i dynamicznie generowanych.
- Kontrola wysłanych dokumentów – masz możliwość sprawdzenia czy wysłana faktura dotarła do odbiorcy.
- Zwiększenie płynności przepływu informacji oraz kontroli planowania i rejestracji wszystkich działań w firmie.
- Personalizacji wiadomości e-mail i załączników, które wysyłasz.
- Tworzenie wielojęzycznych wiadomości do kontrahentów, na podstawie przygotowanych wcześniej szablonów.
Shipping.CMR – automatyzuj Międzynarodowe Samochodowe Listy Przewozowe
Shipping.CMR to automatyczne tworzenie dokumentów CMR (Międzynarodowy Samochodowy List Przewozowy) na podstawie danych z Twojego systemu
- Automatyczne wypełnianie listów CMR danymi zaciągniętymi z systemu.
- Eliminacja błędów związanych z ręcznym wpisywaniem danych.
Shipping.Integracje – dostosowanie do niestandardowych systemów
Shipping.Integracje to system wymiany informacji pomiędzy aplikacjami zewnętrznymi np. sklepami internetowymi lub systemami. Daje możliwość zintegrowania aplikacji AVOCADO Shipping z dowolnym systemem. Z pomocą tego dodatku szybko i sprawnie połączysz niestandardowy system e-commerce czy też ERP, na którym pracuje Twoja firma z aplikacją AVOCADO Shipping i będziesz mógł cieszyć się udogodnieniami.
- Szybka integracja z dowolnym oprogramowaniem, niezależnie od technologii w jakiej zostało napisane.
- Współpraca z wieloma systemami – także systemem dedykowanym, czyli stworzonym na zamówienie.
Co możemy jeszcze dostosować?
Dane dotyczące płatności oraz wymiary i wagi paczek – Możemy dodatkowo ustawić niestandardowe reguły pobierania informacji z systemu ERP na list przewozowy. Istnieje możliwość ustawienia dostosowania wag, wymiarów paczek, palet lub niestandardowych opakowań. Możemy dostosować również pobieranie kwot pobrań oraz ubezpieczeń za nadawane przesyłki.
Współpraca z wagami, czytnikami kodów kreskowych oraz drukarkami etykiet samoprzylepnych – Aplikacja AVOCADO Shipping współpracuje z czytnikami kodów kreskowych, dzięki czemu wystarczy zeskanować kod z faktury aby utworzyć z niej list przewozowy. Możliwa jest również współpraca z wagami w celu dokładnego ważenia przesyłek na stanowisku magazyniera. Etykiety, które stworzymy w aplikacji AVOCADO Shipping mogą być drukowane na drukarkach etykiet samoprzylepnych lub zwykłych drukarkach A4.