Aplikacja AVOCADO Shipping wspiera funkcjonowanie e-sklepu, łącząc platformę e-commerce lub serwis aukcyjny z systemami firm kurierskich. Innymi słowy, pobiera dane z Allegro, e-sklepu na platformy Prestashop, Magento czy Shoper. Numer listu przewozowego może być od razu przekazany do klienta. Tym samym, klient może śledzić losy swojej przesyłki na podstawie informacji pochodzących bezpośrednio ze sklepu. Powiadomienia o wysyłce dla Klienta przesyłane są automatycznie z systemu poprzez sms lub e-mail. Takie wsparcie sklepu e-commerce z systemami firm kurierskich to duże udogodnienie bez względu na branżę.
Aktualna wersja aplikacji jest w pełni zintegrowana z najpopularniejszymi platformami e-commerce i marketplace’ami.
Lepsza sprzedaż dzięki integracji z systemami e-commerce
Wdrożenie aplikacji AVOCADO Soft sprawia, że nasi klienci zyskują wsparcie sklepu e-commerce z systemami firm kurierskich, z którymi współpracują. Integracje z systemami e-commerce zapewniają szereg korzyści. Przede wszystkim możliwe jest skutecznie zwiększenie sprzedaży. Wykorzystanie nowoczesnego oprogramowania sprawia, że system rozpoznaje rodzaj zamówienia i wybrany przez klienta system dostawy. W ten sposób generowana jest etykieta przewozowa, dopasowana do klienta oraz opcji wysyłki. W tym samym czasie jest możliwe także wysłanie automatycznej wiadomości do klienta sklepu. Treść wiadomości to numer listu przewozowego, jaki został wygenerowany. Dzięki temu osoba kupująca może od razu śledzić swoją przesyłkę. Taka wiadomość może być dostarczona do klienta mailowo lub w wiadomości SMS.
AVOCADO Shipping – skuteczne wsparcie e-commerce
Wsparcie sklepu e-commerce z systemami firm kurierskich to rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej przedsiębiorstw. Dzięki AVOCADO Shipping i wdrożeniu integracji sprzedażowo-magazynowej, nasi klienci stają się bardziej konkurencyjni na rynku. Dzięki oprogramowaniu:
- możliwe jest usprawnienie procesu generowania etykiet dla przewoźników, który odbywa się automatycznie;
- zostaje wprowadzone szybkie informowanie kupujących o numerach listów przewozowych;
- znika ryzyko związane z błędnie wypełnionymi danymi, gdyż są one sczytywane automatycznie z informacji podanych przez kontrahenta
Wsparcie różnych platform handlowych dopasowane do potrzeb firmy
Rynek sprzedaży online rozwija się w bardzo szybkim tempie. To sprawia, że przedsiębiorcy, którym zależy na atrakcyjnej ofercie i pozytywnych doświadczeniach klientów muszą korzystać z różnorodnych platform lub narzędzi. Dotyczy to zarówno mniejszych, jak i rozwiniętych firm.
Integracje z popularnymi systemami e-commerce wpływają na jakość sprzedaży, ale nie tylko. Przede wszystkim pozwalają sprawnie zarządzać różnego rodzaju procesami biznesowymi i logistycznymi. Dają kontrolę nad stanami magazynowymi, realizacją zamówień i wysyłką. Dodatkowo ułatwiają klientom zakupy i poprawiają w znacznym stopniu samą obsługę klienta.
Widoczność oferty oraz aktualizacja w czasie rzeczywistym
Integracje z systemami e-commerce sprawiają, że firmy mogą docierać do zdecydowanie szerszego grona klientów. Zapewniają zwiększenie widoczności nie tylko na rynku krajowym, ale także umożliwiają ekspansję zagraniczną. Odbywa się to przy zoptymalizowanym budżecie.
Ogromnym udogodnieniem dla przedsiębiorstw działających w e-commerce jest także bieżąca kontrola produktów oraz możliwość ich aktualizacji w czasie rzeczywistym. Dotyczy to zarówno stanów magazynowych, ogólnych informacji o produkcie, jak i samej ceny. Nowoczesne oprogramowanie pozwala monitorować każdy ze wspomnianych aspektów. Zdecydowanie lepsza efektywność wszelkich procesów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta to klucz do zdobycia przewagi rynkowej bez względu na branżę, w jakiej działa firma.
Shoper to gotowe oprogramowanie, dedykowane sklepom internetowym, dostępne jako usługa SaaS. Jego działanie obejmuje całość procesu zakupowego, od przyjęcia złożonego zamówienia, poprzez jego wysyłkę, magazynowanie, aż po posprzedażową obsługę klienta.
Największa internetowa platforma handlowa i aukcyjna w Polsce. Użytkownicy mogą licytować poszczególne produkty, ale też sprzedawać w konkretnie określonej cenie. Zdecydowana większość (ok 90%) korzysta głównie z tej drugiej opcji.
Magento to oprogramowanie stworzone z myślą o sklepach internetowych, oparte na licencji Open Software License. Od 2020 roku rozwojem platformy zajmuje się Adobe. Magento, pomimo dużych wymagań systemowych, jest jednym z najczęściej wybieranych e-commercowych silników.
Platforma stworzona dla e-commerce i podobnie, jak Magento, udostępniona na licencji Open Software License. Oprogramowanie posiada ponad 300 różnych funkcji i jest dedykowane głównie małym i średnim firmom.
Sello to innowacyjny system wspierający sprzedaż na Allegro. To szeroko rozbudowane narzędzie obsługujące sprzedaż internetową na wszystkich jej etapach. Od przygotowania i wystawienia produktu, przez monitoring sprzedaży, aż po końcową obsługę procesu kupna-sprzedaży.